keskiviikko 11. huhtikuuta 2018

Tämän postauksen tarjosi henkilöbrändi minä

Tympeä tunne, että melkein kaikki somessa ja mediassa alkaa olla edunvalvonta- tai markkinointipuhetta. Kaupallista, poliittista tai henkilökohtaista.

Osa omastanikin, ihan toimenkin puolesta, mutta ainakin yritän kontrolloida osuutta.

Kovin vähän osuu enää silmiin sellaista, joissa haettaisiin totuutta siitä, mitä ja miksi on, määrittelemisen vaikeuksineenkaan.

Ehkä toivoa on enää arjen yksityiskohtien kuvailussa mahdollisuuksien mukaan merkityksistä riisuttuina.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vai että Hilu on prändänny ittensä?! :D


---Topsukka

Mika kirjoitti...

Niin kaikki, tietoisesti tai sitten sattumalta, sanoi joku viisaampi. Ehkä konsultti.