maanantai 26. toukokuuta 2008

Tyytyväinen asiakas

Amatööri astuu kulutusblogin varpaille, vaan.

Taannoinen USB-modeeemin hankinta Soneralta kävi sujuvasti vaikka päädyinkin aina väärään paikkaan kun en muistanut langattoman ja liikkuvan laajakaistan eroa. Ystävällistä ja auttavaista palvelua väärästäkin numerosta.

Viikoista varoitettiin, mutta FujitsuSiemens palasi kahdessa päivässä korjaajan käytyä pääpaikalla oikea varatuuletin valmiiksi mukana. Nyt pystyy taas keskustelemaan huutamatta koneen käydessäkin.

Kuvat.fi kertoi sähköpostitse kehittäneensä uuden version, päivitys uuteen kävi sujuvasti ja V2 tuntuu entistä paremmalta.

Vaaniiko näiden jälkeen jokin katastrofi kulman takana?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heh, onneksi teitä varpaille astuvia riittää: kuluttajana kaikki kun ovat yhtä amatöörejä tai ammattilaisia :) Eli tein linkin Kulutusjuhlasta tänne.

Mika kirjoitti...

Kas, kiitoksia, vaikka toki tämä merkintä oli enemmän tällaista iloista yllättyneisyyttä kuin hyödyllistä kovaa informaatiota.

Mutta kuten "viran puolesta" tiedätkin, netin merkitys kuluttajan tiedonlähteenä on valtava ja kasvaa aina vain.

Itsekin tulee hankintoja suunnitellessa ensin iltakaudet googlattua käyttäjien kokemuksia.

Kulutusjuhlalle linkkeineen on lujasti tilausta.