maanantai 10. elokuuta 2015

Mallisuoritus

Twitter-maininnasta osui silmiin GROOM-parturiketju, ja vilkaisu nettisivuille teki vaikutuksen.

Mikseivät kaikki palveluyritykset tee tällaisia sivuja? Liikkeiden sijainnit ja puhelunnumerot selvästi esillä, ja kyllä: nettiajanvaraus. Palvelut hintoineen helposti löydettävissä. Toimipisteiden esittelyt (oho, nekin on profiloitu: sport, retro, rock jne). Ja henkilöiden myös: aina kiinnostaa, minkä näköisiä ihmisiä jossain firmassa on odotettavissa vastaan ja keitä he ovat. Blogi ja ajankohtaista-osio, joista näkee, että sivuja päivitetään eikä niitä ole vain tehty ja unohdettu.

Lisätään kehuihin vielä sivujen tyylikäs ulkoasu.

Itse tuskin GROOMiin poikkean, koska hinnat ovat selvästi kovemmat kuin kantaparturillani enkä muutenkaan taida olla ihan tarpeeksi hip, hop ja pop noin trendikkääseen paikkaan, mutta edellytykset täyttävien miesten keskuudessa veikkaan ketjun menestyvän.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mika

oma parturi on oma parturi. minulla on ollut sama sari jo yli kolmekymmentä vuotta. hän ei tykkää huonoa meistä itsepäisistä ihmisistä, jotka tulemme kampaajalle joustamattomina oma hiusmalli mukanamme. parasta tutussa paikassa onkin se, että tiedän lähteväni liikkeestä lähes samannäköisinä kuin olin sinne tullessani. epäonnistunut hiustenleikkuu muuttaa nimittäin elämän helposti helvetiksi.

meri

Mika kirjoitti...

Jotain samaa kuin vaateostoksissa tai hammaslääkärissä: mieluummin mahdollisimman harvoin ja silloinkin samoin kuin aina ennenkin. Aina yhtä paha, jos muuton tai muun syyn vuoksi joutuu etsimään uuden kantapaikan.