maanantai 19. maaliskuuta 2018

Henkilöhattarat

Onneksi edes joku väittää vähän vastaan eli Sami Kuusela ja Mikä henkilöbrändäämisessä ärsyttää.

Pari kohokohtaa:

Kuulostaa myös valtavan työläältä, kun pitää yötä päivää tuottaa hölinää nettiin, että sanat muuttuvat omiksi. Missä vaiheessa ehtii opiskella, miettiä tai kuunnella?

Ja tämä kaikkeen tekemiseen peräänkuulutettu "intohimo".

Kuka meistä on oikeasti päivästä toiseen palavan innostunut B2B-myynnin valmentamisesta tai edes digitaalisuudesta? Jos somessa intohimojaan huutava on oikeasti päivitystensä kaltainen, minne nämä maanikot voivat hakeutua hoitoon?

Ja vielä:

Jos henkilöbrändääjät pääsevät valtaan, tiedemiehet ja asiantuntijat vaihtuvat asiantuntijuudeksi, johtajat johtajuudeksi. Kukaan ei enää tee isoja ja vaikeita asioita hiljaisuudessa. On liian kiire kertoa avainsanoistaan netissä.

Ei kommentteja: