Tympeä tunne, että melkein kaikki somessa ja mediassa alkaa olla edunvalvonta- tai markkinointipuhetta. Kaupallista, poliittista tai henkilökohtaista.
Osa omastanikin, ihan toimenkin puolesta, mutta ainakin yritän kontrolloida osuutta.
Kovin vähän osuu enää silmiin sellaista, joissa haettaisiin totuutta siitä, mitä ja miksi on, määrittelemisen vaikeuksineenkaan.
Ehkä toivoa on enää arjen yksityiskohtien kuvailussa mahdollisuuksien mukaan merkityksistä riisuttuina.
keskiviikko 11. huhtikuuta 2018
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
2 kommenttia:
Vai että Hilu on prändänny ittensä?! :D
---Topsukka
Niin kaikki, tietoisesti tai sitten sattumalta, sanoi joku viisaampi. Ehkä konsultti.
Lähetä kommentti