Jahas, taas näitä. Vaikea sanoa, mikä esitystavassa kuitenkin syö pettyneeltä asiakkaalta osan sympatiapisteistä.
Mikähän pesulassa meni pieleen? Kukaan kuraportaassa ei ole niin motivoitunut että varsinaisesti välittäisi?
maanantai 12. lokakuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
2 kommenttia:
Moi Mika.
Mä juttelin aika pitkään SOLin edustajan kanssa siitä mikä meni pieleen. Loppujen lopuksi kysymyksessä on vain vastuunotto, johon rivityöntekijä ei ole haluaks. Reklamaatiot pitäisi käsitellä aina kirjallisesti.
Kiitos, tämä täydentää.
Jollekin korkeudelle kai aina pitää edetä ennen kuin joku uskaltaa ottaa kantaa, saati sitten tehdä myönnytyksiä ison talon nimissä.
Ja työntekijätasolta usein löytyy tunnetta, ettei ole 'tana latiakaan kiinni tässä firmassa.
Lähetä kommentti