maanantai 12. lokakuuta 2009

"Minulla on blogi enkä epäröi käyttää sitä"

Jahas, taas näitä. Vaikea sanoa, mikä esitystavassa kuitenkin syö pettyneeltä asiakkaalta osan sympatiapisteistä.

Mikähän pesulassa meni pieleen? Kukaan kuraportaassa ei ole niin motivoitunut että varsinaisesti välittäisi?

2 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Moi Mika.

Mä juttelin aika pitkään SOLin edustajan kanssa siitä mikä meni pieleen. Loppujen lopuksi kysymyksessä on vain vastuunotto, johon rivityöntekijä ei ole haluaks. Reklamaatiot pitäisi käsitellä aina kirjallisesti.

Mika kirjoitti...

Kiitos, tämä täydentää.

Jollekin korkeudelle kai aina pitää edetä ennen kuin joku uskaltaa ottaa kantaa, saati sitten tehdä myönnytyksiä ison talon nimissä.

Ja työntekijätasolta usein löytyy tunnetta, ettei ole 'tana latiakaan kiinni tässä firmassa.