Tuosta Mediaattori-podcastin uusimmasta jaksosta suuri osa liukui vähän teflonmaisesti pitkin korvien pintaa, mutta pari asiaa tarttui.
Voisiko promoottori enää 2010-luvulla tuoda Suomeen B-luokan esiintyjiä "kansainvälisinä supertähtinä" kiertämään helikopterilla juhannusfestareita? Internetin aikana jokainen juniorikin tietää, onko tulija koko maailman vai vain Länsi-Lontoon teddypiirien suosikki. Vai tietääkö? Olisiko wanhanajan Suosikki-tyylinen otsikointi vielä mahdollista?
Ja että mediatalot kisaavat muotibloggaajista talleihinsa. Eri epistä. Mikseivät vaikkapa dieselveturibloggaajista?
maanantai 21. toukokuuta 2012
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
3 kommenttia:
On se niin epistä, kyllä. Sitten kun ajattelee sitäkin puolta, että jos dieselvetureiden kulutus kasvaisi, sanotaan nyt vaikka edes puolet siitä tahdista mitä vaatteiden ja kosmetiikkatuoteiden kulutus, olisi sillä kerrannaisvaikutuksineen aivan huima merkitys kansantaloudelle. Olettaen, että ne tehtäisiin Tampereella niinkuin vanhaan hyvään aikaan.
Eikos se otsikointi vielakin ainakin iltapaivalehdissa mene samalla tavoin? Missi juhli NHL-tahden kanssa huutaa otsikko kun Lohjan maitotyttokarsintaan melkein paassyt neito on ollut samassa kapakassa jossa oli myos kahdeksan vuotta sitten kaksi pelia ylhaalla pelannut entinen takatukka.
Lisää perusteluita veturibloggaajien suosimiselle, metalliteollisuus nousuun.
Itse ainakin luen ennemmin veturi- kuin kosmetiikka-aiheista lehteä. Saatan toki kuulua vähemmistöön.
Iltapäivälehtiä ei tule luettua, mutta ainakin Twitterin kiekkotoimittajat tuntuivat viime viikolla kovasti spekuloivan, onko kunakin iltana joku suomalainen vai kanadalainen kiekkoilija lähempänä kolmospesää.
Lähetä kommentti